«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя»

В.О.Сухомлинський

У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності директора закладу дошкільної освіти, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна парадигми дошкільної освіти й орієнтація на освітні запити дітей і батьків, здійснення постійного освітнього маркетингу, формування позитивного іміджу дошкільного закладу, впровадження педагогічних та організаційно-управлінських інновацій. 

"Обрати професію за покликанням і присвятити їй життя - це справжнє щастя"

 

Основні напрями діяльності директора закладу дошкільного закладу:

 

  1. Організація освітнього-виховного процесу.

  2. Забезпечення адміністративно-господарської роботи.

  3. Дотримання норм і правил охорони праці, протипожежної безпеки, санітарно-гігієнічних          норм.

Принципи дошкільної освіти:

 

  • доступність для кожного громадянина освітніх послуг, що надаються системою дошкільної освіти;

  • рівність умов для реалізації задатків, нахилів, здібностей, обдарувань, різнобічного розвитку дитини;

  • єдність розвитку, виховання, навчання та оздоровлення дітей;

  • єдність виховних впливів сім'ї і дошкільного навчального закладу;

  • наступність та перспективність між дошкільною й початковою загальною середньою освітою;

  • відповідність змісту, рівня та обсягу дошкільної освіти, які забезпечуються мережею дошкільних навчальних закладів, особливостям розвитку та стану здоров'я дитини дошкільного віку.

Стратегія спрямована на:

 

  • розвиток мережі закладу дошкільної освіти різних типів та форм власності відповідно до освітніх та національно-культурних потреб населення;
  • забезпечення якісної дошкільної освіти, як гаранта готовності дитини продовжувати освіту;
  • розвиток дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей;
  • формування у дитини дошкільного віку моральних норм набуття;
  • нею життєвого соціального досвіду;
  • запровадження різних альтернативних форм здобуття дошкільної освіти. 
  •  

 

Основними завданнями закладу дошкільної освіти є: 

 

  •  

    охорона життя та зміцнення здоров'я дітей;  

  • забезпечення інтелектуального, особистісного та фізичного розвитку дитини;

  • взаємодія з сім'єю у вихованні дітей для забезпечення повноцінного розвитку дитини; 

  • підвищення професійної майстерності вихователів;

  • розвиток творчих та розумових здібностей дитини;

  • залучення дітей до загальнолюдських цінностей. 

     

    Дошкільний навчальний заклад ( ясла-садок)№ 8 "Лісова казка ...

     

    Ми завжди раді вітати Вас у нашому закладі!